Na rynku wydawniczym pojawił się pierwszy numer nowego czasopisma, które odpowiada na zainteresowania i styl życia użytkowników produktów Apple’a, iStyle magazine. Jest to pierwszy w Polsce magazyn skierowany do użytkowników produktów Apple’a, wydawany w wersji drukowanej.
Popularność produktów Apple’a stale rośnie. Do tej pory, nie było w Polsce rzetelnego źródła wiedzy na ten temat, dlatego stworzyliśmy czasopismo, które wypełni niszę na polskim rynku prasowym, mówi Tomasz Cieślak wydawca iStyle magazine.
W pierwszym numerze znaleźć można wiele ciekawych i przydatnych artykułów, testy urządzeń, akcesoriów i aplikacji na Apple’a. Ponadto Maciej Sthur opowiedział o swoich zamiłowaniach do nowych technologii?
Wydawcą iStyle magazine jest MIT MEDIA Group Sp. z o.o., które w swoim portfolio posiada wiodące tytułu o mobilnych technologiach, takie tytuły jak Mobility, Mobile Reseller Polska czy Katalog Testów Mobility.
iStyle Magazyn przeznaczony jest dla osób, które stale poszukują nowości rynkowych, mają od 21 do 45 lat, zarabiają powyżej średniej krajowej, są mieszkańcami dużych i średnich miast, są to klienci marki Apple, których cechuje duża lojalność wobec marki.
Nakład kwartalnika wynosi 52 000 egzemplarzy, a koszt egzemplarza to 12,99zł. Dystrybuowany będzie w większości saloników prasowych w Polsce, m.in. w Empiku, Garmond Press, Ruch, Inmedio, Relay, Traffic Club, Eurokiosku. W sprzedaży jest dostępny od 3 stycznia 2012 roku.