Apple według uzyskanych informacji osiągnął rekordowy, bo aż 75,6 procentowy udział w rynku w czwartym kwartale 2019 roku.
Zasługą wielkiego wzrostu jest smartfon iPhone 11 i spadek cen modeli poprzedniej generacji, co skłoniło klientów do kupna.
„Stało się tak z powodu spadków cen modeli iPhone’a poprzedniej generacji (iPhone XR, 7, 8). To, wraz z programami przystępności cenowej, takimi jak cashback, EMI, szczególnie na platformach e-tailer podczas świątecznej dzielnicy Diwali, doprowadziło do ten wzrost – powiedział Singh IANS. Wzrost sprzedaży iPhone’a 11 spowodowany przede wszystkim niższą ceną wprowadzenia na rynek i spadkiem cen modeli poprzedniej generacji, Apple odnotował dwucyfrowy wzrost w iPhone’ach w Indiach w okresie wakacyjnym (okres październik-grudzień)” – powiedział Tim Cook w zeszłym miesiącu.
Sing poinformował również o bardzo dobrym i pozytywnym wzroście Apple Watch’a i AirPods, a szczególnie ze względu obniżki Apple Watch’a Serii 3.