Firma Glovo rozszerza swoją dotychczasową współpracę z restauracją McDonald’s o nowe lokalizacje. Od marca liczba restauracji, z których użytkownicy zamówią potrawy wyniesie aż 120 lokali.
Aplikacja Glovo to szybko rozwijająca się aplikacja, która zajmuje się dostawami żywności na życzenie. Według samego Glovo, obiecują oni, żę przesyłka z jedzeniem dotrze pod wskazany adres w czasie krótszym niż godzina.
Jak informuje Carlos Silván, Head of Expansion z Glovo:
„Wraz z McDonald’s stanęliśmy na wysokości zadania. W bardzo krótkim okresie czasu udało nam się uruchomić usługę w 11 miastach. W obecnej sytuacji nie ma możliwości jedzenia w restauracji, dlatego coraz więcej Polaków decyduje się zamówić jedzenie na dowóz, by w ogóle nie wychodzić z domu. Cieszymy się, że możemy spełniać potrzeby naszych klientów i pomóc im w tym trudnym czasie, a jednocześnie cały czas dbać o ich bezpieczeństwo. Glovo w tym celu wprowadziło między innymi dostawy „bezkontaktowe”, dzięki czemu zamawiający może odebrać przesyłkę spod drzwi bez kontaktu z kurierem.”
Firma już wcześniej zrezygnowała z konieczności zostawiania podpisu przez klientów u dostawcy. Kurierzy na co dzień stosują także szereg specjalnych środków ostrożności oraz higieny. Jest to: dodatkowa dezynfekcja toreb, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie ich za boki podczas przenoszenia oraz stosowanie się do wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia.