Już od 8. czerwca będzie można pobrać z wirtualnego sklepu Apple – APP Store, aplikację umożliwiającą użytkownikom iPhone?ów korzystanie z telefonii internetowej easyCALL.pl. Aplikacja będzie wydana przez easyCALL.pl wspólnie z firmą Acrobits Softphone – wiodącym producentem aplikacji telefonii internetowej dla iPhone?ów i iPod?ów Touch.
Wszyscy, którzy czekali na możliwość korzystania z easyCALL.PL na swoich urządzeniach iPhone mogą już wyszukać aplikację bezpośrednio w APP Store. Aby pobrać program można również wejść na stronę internetową www.easycall.pl i kliknąć przekierowanie na stronę APP Store. W ten sposób automatycznie uruchomi się możliwość jego zainstalowania.
Wykupienie usługi u operatora nie jest konieczne – zaraz po rejestracji Klient dostanie od easyCALL.pl darmowe konto z numerem oraz 5 zł do wykorzystania. Cena aplikacji w APP Store to 6.99 USD, ale biorąc pod uwagę prezent od operatora jej realna cena końcowa dla użytkownika wyniesie ok 10 zł.
Jakie korzyści płyną z korzystania z usług operatora internetowego bezpośrednio z iPhone? Trzeba pamiętać, że dzięki easyCALL.pl możemy korzystać z połączeń telefonii internetowej w dowolnym miejscu na świecie – musimy mieć jedynie dostęp do WiFi lub internetu 3G. Jednak najważniejszą zaletą telefonii VoIP na iPhone?ie jest oszczędność kosztów – ceny połączeń zagranicznych w easyCALL.pl są dużo niższe, niż te proponowane przez operatorów komórkowych. Połączenia wykonywane między użytkownikami easyCALL.pl są bezpłatne. Przed zbliżającymi się wakacjami oraz dla wszystkich osób podróżujących po świecie przez cały rok, z pewnością ważny jest brak ponoszenia kosztów roamingu przy dzwonieniu ze swojego iPhone’a za pomocą aplikacji easyCALL.pl. Dodatkowo nie ma potrzeby mnożenia numerów telefonów – Klienci mogą do easyCALL.pl przenieść numery telefoniczne z innych sieci.
Telefonia internetowa VoIP jest co raz popularniejsza. Według badań Pew Research Center’s Internet & American Life Project co czwarty użytkownik Internetu korzysta z dostępu do sieci do wykonywania połączeń telefonicznych. Badania podają, że w dowolnej chwili 5% internautów wykonuje połączenia VoIP. Jest to ponad dwukrotny wzrost tej liczby od 2007 roku, kiedy było to jedynie 2% użytkowników. Według badań Juniper Research przeprowadzonych w 2010 roku, liczba ludzi korzystających z telefonii VoIP na urządzeniach przenośnych przekroczy 100 milionów w 2012 roku. Tak szybki przyrost użytkowników ma być zagwarantowany dzięki bezprzewodowym sieciom WiFi, które są dostępne w coraz większej liczbie miejsc, oraz technologii 3G.
Uruchomienie przez easyCALL.pl aplikacji dla iPhone jest kolejnym dużym krokiem w kierunku przeniesienia bezprzewodowej telefonii internetowej VoIP z komputerów do komórek. Zapotrzebowanie rynku na mobilne połączenia głosowe w technologii VoIP rośnie z uwagi na liczne zalety takiego rozwiązania.
?Cieszymy się, że nasza aplikacja będzie wykorzystywana przez wiodącego operator telefonii internetowej w Polsce, tym bardziej, że nasze wspólne działania skierowane są w stronę pełnej satysfakcji konsumenta. Wirtualna telefonia VoIP to przyszłość rynku telekomunikacyjnego i związanych z nim użytkowników oraz operatorów telefonii internetowej. Tym bardziej cieszymy się z nawiązania współpracy właśnie z easyCALL.pl? – mówi Jiri Kral, dyrektor wykonawczy firmy Acrobits Softphone.
?Wybraliśmy Acrobits Softphone, ponieważ jest to firma oferująca bardzo dopracowane rozwiązanie, które przeszło nasze rygorystyczne testy. Jako jedna z niewielu oferuje świetną jakość połączeń, nie tylko przy wykorzystaniu internetu WiFi, ale również tego dostępnego w telefonie komórkowym? – mówi Michał Jakubowski, Prezes Spółki easyCALL.pl S.A. ?Cieszymy się, że mogliśmy spełnić oczekiwania naszych Klientów i udostępnić im możliwość korzystania z usług bezpośrednio z telefonów iPhone. Liczymy też na zainteresowanie i pozyskanie nowych użytkowników? – dodaje Prezes Jakubowski.
Informacja trochę jednak przedwczesna. Dzisiaj jest 8 czerwca i o godz. 21:21 nie ma tej aplikacji w AppStore, nie ma też nic na stronie easyCall.
Masz polskie konto?
Koniec grudnia 2011 i co ???? I nic 🙁
Co z użytkownikami Mac -ów ? Easycall nie chce aby byli jego klientami ?
Co z usługą Fax2Mail przy korzystaniu z Mac-a ???
Pozdrawiam
Waldek