
Firma Apple opublikowała dziś nową reklamę Apple Watch Series 7, podkreślającą trwałość urządzenia w różnych warunkach noszenia.
W reklamie zatytułowanej „Hard Knocks” rozgrywa się szereg scenariuszy, w których ludzie celowo lub przypadkowo wystawiają zegarek Apple Watch na różne warunki pogodowe, płyny i uderzenia fizyczne.
Niektóre przykłady obejmują osobę skaczącą do basenu z wysokości, osobę biegnącą na autobus i złapaną nadgarstkiem w drzwiach oraz osobę upadającą podczas jazdy na łyżwach.
„Najbardziej wytrzymały zegarek Apple Watch w historii”, głosi slogan reklamy, który trwa 1 minutę i 38 sekund i zawiera muzykę Jacka White’a „Power of My Love”.
Według Bloomberg, Apple pracuje nad wersją Apple Watch „z wytrzymałą obudową”, która jest skierowana do sportowców, turystów pieszych i innych osób, które używają zegarka w bardziej ekstremalnych warunkach, niż na co dzień. Będzie miał taką samą funkcjonalność jak standardowy zegarek Apple Watch, ale z lepszą odpornością na uderzenia i ochroną. Oczekuje się, że Apple wypuści wytrzymały zegarek Apple Watch w 2022 roku.
źródło: macrumors.com