
Na początku tego miesiąca firma Apple rozpoczęła nową kampanię z udziałem Harry’ego Stylesa, promującą słuchawki AirPods i dźwięk przestrzenny. Reklama, w której pojawia się utwór „Music For a Sushi Restaurant”, pokazuje sylwetki tańczących ludzi jak w klasycznych reklamach iPoda. Teraz można zagrać we własnej reklamie AirPods dzięki temu, że firma wydała nowy filtr na TikToka.
Filtr bazuje na reklamie AirPods z Harrym Stylesem i zawiera ten sam utwór. Firma zaprosiła również niektórych popularnych twórców TikToka, takich jak Kendra Willis, Nifè i Yai Ariza, do promowania nowego filtra, z którego może korzystać każdy.
Nawet jeśli nie posiada się AirPodsów, firma zadbała o to, aby efekt na TikToku dodał te słuchawki do uszu użytkowników. Efekt także śledzi ruchy, dzięki czemu można tańczyć i czuć się dokładnie jak w reklamie Apple.
Aby wypróbować nowy efekt AirPods w TikToku, wykonaj poniższe czynności:
- Otwórz aplikację TikTok
- Stuknij przycisk (+), aby utworzyć nowy film
- Stuknij przycisk Efekty
- Stuknij ikonę wyszukiwania
- Wyszukaj „AirPods silhouettes”
- Nagraj własny film i udostępnij go swoim obserwatorom
Innym łatwym sposobem na znalezienie nowego efektu jest wyszukanie oficjalnego profilu Apple (@apple ) na TikToku. Wybranie jednego z filmów promowanych przez firmę, a następnie naciśnięcie nazwy efektu.
Ponieważ TikTok staje się coraz bardziej popularny na całym świecie, nic dziwnego, że Apple wykorzystuje szum sieci społecznościowej do promowania siebie.
źródło: 9to5mac.com