Apple zablokowało dość sporej grupie użytkowników konta Apple ID w ciągu ostatnich 20 godzin. Nie znana jest jeszcze przyczyna tego. Według strony Reddit oraz Twittera, osoby zostają wyrzucone z powodu bezpieczeństwa i muszą zresetować hasło aby znów mieć dostęp do konta. Użytkownicy zaczęli zgłaszać, że zostało to wykonane bez wyraźnego ostrzeżenia na iPhone’ach, Apple TV oraz innych urządzeniach. Dotyczy to również osób, które mają włączone uwierzytelnienie dwuskładnikowe czy też unikalne hasło iCloud dla swojego Apple ID. W serwisie Twitter na kanale AppleSupport został opublikowany post, aby użytkownicy kierowali się na stronę wsparcia technicznego. Na stronie przedstawiono co należy zrobić, gdy konto Apple ID zostanie zablokowane i wyłączone. Wszyscy zgłaszający niemal użytkownicy, poinformowali, że muszą zresetować swoje hasło do kont Apple ID, aby znów mieć dostęp do nich.