Home Newsy Spicy Mobile i PanParagon łączą reklamę z tradycyjną sprzedażą
Spicy Mobile i PanParagon łączą reklamę z tradycyjną sprzedażą
0

Spicy Mobile i PanParagon łączą reklamę z tradycyjną sprzedażą

0

Agencja marketingu mobilnego Spicy Mobile nawiązała współpracę z aplikacją do przechowywania paragonów PanParagon. W jej efekcie reklamodawcy dostaną odpowiedź, czy użytkownik, który widział reklamę na urządzeniu mobilnym, w rzeczywistości dokonał zakupu w tradycyjnej placówce.

W ramach współpracy firm Spicy Mobile i PanParagon stworzono nowe narzędzie pomiaru efektywności kampanii reklamowych na mobile’u. Przygotowany na jego podstawie raport post-buy pozwala jednoznacznie ocenić, czy kampania zakończyła się sukcesem i to w przełożeniu na tradycyjną sprzedaż. Dane dotyczące zakupionych produktów pochodzą z paragonów fiskalnych, które są wczytywane do aplikacji PanParagon. Są to więc „twarde” dane, a nie dane szacunkowe czy deklaratywne.

Podstawą skutecznego dotarcia do konsumenta jest dokładnie rozpoznanie jego zwyczajów i potrzeb. Dzięki współpracy z PanemParagonem i połączeniu naszych kompetencji big data wiemy, jakiego rodzaju produkty kupili użytkownicy, którzy zobaczyli reklamę klienta na stronie lub w aplikacji mobilnej, gdzie dokonali zakupu oraz za ile – podkreśla Tomasz Kąkol ze Spicy Mobile. – Takie informacje dają obraz tego, jak mobile przekłada się na tradycyjną sprzedaż. Dzięki nim reklamodawcy mogą też lepiej zaplanować przyszłe działania.

Spicy Mobile i PanParagon łączą reklamę z tradycyjną sprzedażą

Cezary Pagórek Miłośnik nowinek technologicznych i motoryzacji. Recenzent i dziennikarz technologiczny w serwisie Applemobile.pl. Chcesz się coś dowiedzieć? Pisz śmiało wiadomość prywatną!