Sieć reklamowa Apple oraz trwające prace nad jej rozwojem
0

Sieć reklamowa Apple oraz trwające prace nad jej rozwojem

0

Sieć reklamowa Apple oraz trwające prace nad jej rozwojem.

Według informacji jakie przekazał serwis Digiday, który specjalizuje się w branży reklam internetowych firma Apple aktualnie poszukuje specjalisty od platform Demand-Side Platform. Służą one do obsługi zakupu reklam przez reklamodawców. Miałby on kierować zespołem, który będzie pracował nad rozwojem sieci reklamowej charakteryzującej się dbaniem o ochronę prywatności. Ronan Shields informuje, że jest to ostateczny dowód na to, że firma Apple ma poważne plany w kwestii branży reklamowej. Zwraca on również uwagę na to, że własna platforma DSP da Apple całkowitą kontrolę nad danymi związanymi z reklamami. Nie wiadomo czy rozwiązanie to zaprojektowane będzie dla reklam w App Store czy też planowane jest wykorzystanie w innych miejscach. Sieć reklamowa Apple wzbudza od jakiegoś czasu pewne kontrowersje. Specjaliści od marketingu gier i aplikacji uważają, że Apple dodając nowe zabezpieczenia przed śledzeniem nie miało na celu ochronę prywatności. A bardziej chciała osłabienia konkurencji i przejęcia ich klientów. Ostatnie działania firmy Apple potwierdzają to w pewien sposób.

5/5 - (1)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *