
Raport w pełni bezprzewodowych słuchawek w pierwszym kwartale 2022.
Analitycy z firmy Canalys udostępnili raport na temat rynku w pełni bezprzewodowych słuchawek w pierwszym kwartale tego roku. Na pierwszym miejscu nadal firma Apple. Sprzedała ona 21,7 miliona słuchawek i uzyskała dzięki temu 31,8 % udział w rynku. Na wyniki ten składa się sprzedaż AirPodsów (19,3 miliona) i słuchawek Beats (2,4 miliona). Rok do roku słuchawki AirPods uzyskały 3 % wzrost sprzedaży, a słuchawki Beats zanotowały 553 %. Drugie miejsce zajęła firma Samsung uzyskując 9,5 % udział w rynku. Możliwe było to dzięki sprzedaży 6,5 miliona słuchawek. Trzecie miejsce uzyskała firma Xiaomi, która sprzedała 4,9 miliona słuchawek i posiada dzięki temu 7,3 % udziału na rynku. W zestawieniu znalazły się jeszcze takie firmy jak SkullCandy oraz Edifier. Między stycznie a marcem wszyscy producenci razem sprzedali 68,2 miliona słuchawek. Jest to 17 % wzrost rok do roku.