
Użytkownicy smartfonów iPhone 13 zgłaszają problem z pojawiającym się „różowym ekranem”. Firma Apple zabrała w końcu głos w tej sprawie.
Problem z różowym ekranem występuje przede wsyztskim w Chinach, tym samym to właśnie Apple China wydało oświadczenie wyjaśniające, że problem powodujący różowy ekran w niektórych urządzeniach iPhone 13, jest w rzeczywistości spowodowany błędem oprogramowania. Notatka została udostępniona w sieci społecznościowej Weibo w ten weekend.
Jak informuje zespół producenta Apple’a, po przeprowadzeniu dochodzenia okazało się, że sprzęt działa poprawnie i nie jest konieczna np. zmiana wyświetlacza.
W swojej notatce Apple zaleca również użytkownikom wykonanie kopii zapasowej danych i zainstalowanie najnowszej dostępnej aktualizacji, aby wykluczyć niezgodność między wersją aplikacji a wersją iOS. Jednak wersja iOS 15.3 nie zawiera żadnej wzmianki o błędzie różowego ekranu.