Na rynku gier mobilnych pojawił się nowy koncept o nazwie „Matches Cup” – pozornie prosta gra, za którą kryją się zagadki logiczne i i zaskakujące rozwiązania.
Zasady gry są względnie proste. Należy ułożyć zapałki w odpowiedniej konfiguracji tak, aby równanie matematyczne stworzone przy ich pomocy było poprawne. To doskonale znana łamigłówka, którą każdy rozwiązywał w szkole podstawowej. W grze występuje ponad 5,5 mln kombinacji na 12 poziomach trudności, które zapewniają kilka miesięcy rozrywki. Całość urozmaica dodatkowy tryb zabawy, dzięki któremu można współzawodniczyć z innymi. W wersję testową Matches Cup zagrało ponad pół miliona graczy na całym świecie.
Cechą, która wyróżnia „Matches Cup” jest wsparcie ochrony środowiska poprzez tworzenie nowego segmentu gier wśród sympatyków ekologii. Studio przekazuje 5% zysków z każdej zebranej subskrypcji na cele wspierające ratowanie natury. Dzięki zaangażowaniu w grę jej użytkownicy mają szansę przyczynić się ratowania środowiska naturalnego, a docelowo, wraz z rozwojem projektu, wskazać cel, na który te pieniądze zostaną przeznaczone.
Gra dostępna jest na smartfony i tablety z systemami Android, iOS i iPadOS. Pierwsze 50 równań gracze otrzymują za darmo, zaś za kontynuowanie rozgrywki trzeba zapłacić 14,99 zł miesięcznie, z czego 5% trafi na cele związane z ochroną środowiska.