Dostępna najnowsza reklama firmy Apple promująca prywatność użytkowników w sieci
0

Dostępna najnowsza reklama firmy Apple promująca prywatność użytkowników w sieci

0

Na oficjalnym kanale firmy Apple w serwisie YouTube udostępniono nową reklamę promującą iPhone’y, Safari oraz prywatność użytkowników w sieci.

W filmie zatytułowanym jako „Flock” przedstawiono w jaki sposób Safari chroni prywatność użytkowników w porównaniu z przeglądarkami od innych producentów.

Niektóre strony pozwalają śledzić Twoją aktywność setkom firm zbierającym rozmaite dane, żeby budować profile użytkowników i prezentować im w sieci reklamy. Inteligentna ochrona przed śledzeniem w Safari blokuje takie praktyki za pomocą działających na urządzeniu funkcji samouczenia maszyn. W pasku narzędzi Safari znajdziesz też Raport ochrony prywatności. Czyli zestawienie wszystkich zablokowanych elementów, które śledzą Twoją aktywność na różnych stronach. Gdy korzystasz z przeglądania prywatnego, dane dotyczące Twojej aktywności w sieci nie są zapisywane. Witryny, które odwiedzasz, nie są udostępniane Twoim pozostałym urządzeniom Apple. Począwszy od systemów iOS 17, iPadOS 17 i macOS Sonoma, funkcja przeglądania prywatnego blokuje okna przeglądane w tym trybie, gdy przestajesz z nich korzystać. Całkowicie uniemożliwia też znanym elementom śledzącym ładowanie się na stronach i usuwa parametry śledzenia z adresów URL.

Źródło: Apple YouTube

5/5 - (1)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *