
Firma Apple ogłosiła dziś zwycięzców konkursu App Store Awards 2024, nagradzając 17 aplikacji i gier, które rozwijają kreatywność użytkowników oraz pomagają im osiągać nowe, ważne cele i celebrować codzienne chwile z rodziną i przyjaciółmi.
Tegoroczni zwycięzcy to twórcy aplikacji i gier, które poprawiły jakość życia użytkowników i miały globalny wpływ na kulturę. Zwycięzcy – od przedsiębiorców pracujących solo po wielonarodowościowe zespoły – zostali wybrani przez redaktorów App Store spośród 45 finalistów w uznaniu największej innowacyjności, doskonałego projektu i znakomitej jakości interakcji.
Zwycięzcy konkursu App Store Awards 2024
Aplikacje
Moises od Moises Systems Inc: Aplikacja roku na iPada
Adobe Lightroom od Adobe Inc: Aplikacja roku na Maca
What If…? An Immersive Story od Disneya: Aplikacja roku na Apple Vision Pro
Lumy od Raja V: Aplikacja roku na Apple Watch
F1 TV od Formula One Digital Media Limited: Aplikacja roku na Apple TV
Gry
Squad Busters od Supercell: Gra roku na iPada
Thank Goodness You’re Here! od Panic, Inc: Gra roku na Maca
THRASHER: Arcade Odyssey od Puddle, LLC: Gra roku na Apple Vision Pro
Balatro+ od Playstack Ltd: Gra roku na Apple Arcade
Zwycięzcy w kategorii Wpływ na kulturę
Oko łączy w sobie innowację i prostotę, aby pomagać niewidomym lub niedowidzącym użytkownikom pewnie poruszać się po miejskiej dżungli.
EF Hello od Signum International AG
Bazująca na AI aplikacja EF Hello wykorzystuje podejście systematycznego uczenia, aby wspierać osoby uczące się, niezależnie od ich poziomu, w sprawniejszej komunikacji i interakcjach z otoczeniem.
DailyArt od Zuzanny Stanskiej
Prezentując wyjątkowe dzieła sztuki z różnych epok i nurtów, DailyArt rozwija dociekliwość i wrażliwość użytkowników.
NYT Games od The New York Times Company
NYT Games to doskonała aplikacja na rozpoczęcie dnia, która wzmacnia międzypokoleniowe więzi rodzinne i przyjaźnie, przedstawiając codziennie ciekawostki i proste gry.
The Wreck od The Pixel Hunt
Przez filmowe krajobrazy i interaktywną fabułę The Wreck ukazuje wewnętrzne rozterki intelektualne w obliczu kryzysu.
Do You Really Want to Know 2 od Gamtropy Co., Ltd.
Do You Really Want to Know 2 zgłębia niuanse życia osoby zarażonej HIV, wyposażając użytkowników w lokalne zasoby i materiały edukacyjne pozwalające prowadzić rozmowy z rodziną i przyjaciółmi.