Apple nagradza zwycięzców konkursu App Store Awards 2024
0

Apple nagradza zwycięzców konkursu App Store Awards 2024

0

Firma Apple ogłosiła dziś zwycięzców konkursu App Store Awards 2024, nagradzając 17 aplikacji i gier, które rozwijają kreatywność użytkowników oraz pomagają im osiągać nowe, ważne cele i celebrować codzienne chwile z rodziną i przyjaciółmi.

Tegoroczni zwycięzcy to twórcy aplikacji i gier, które poprawiły jakość życia użytkowników i miały globalny wpływ na kulturę. Zwycięzcy – od przedsiębiorców pracujących solo po wielonarodowościowe zespoły – zostali wybrani przez redaktorów App Store spośród 45 finalistów w uznaniu największej innowacyjności, doskonałego projektu i znakomitej jakości interakcji.

Nagrodzone aplikacje i gry są świadectwem niewyczerpanych możliwości oferowanych przez App Store i cały ekosystem Apple. Kino pokazuje użytkownikom, że dzięki inspirowanym filmami filtrom i zaawansowanym mechanizmom sterowania codzienne obrazki mogą nabrać wyglądu filmowych kadrów. Moises pozwala muzykom doskonalić rzemiosło na iPadzie dzięki potężnym narzędziom AI, a Lightroom bryluje na Macu, umożliwiając edycję zdjęć na zupełnie nowym poziomie. Lumy na Apple Watch pomaga użytkownikom poznać prawidłowości ruchu słońca i odnaleźć magię każdego dnia. Tymczasem F1 TV pozwala fanom motoryzacji głębiej wczuć się we wrażenia podczas wyścigu.
W kategorii gier AFK Journey oferuje użytkownikom iPhone’a wypełnione akcją taktyczne przygody i ciekawie poprowadzoną fabułę. Squad Busters łączy w sobie rywalizację z dobrą zabawą w ciekawej rozgrywce dla wielu graczy. Thank Goodness You’re Here! zapewnia salwy śmiechu dzięki ciekawym i zabawnym skeczom. Natomiast na Apple Arcade Balatro+ z każdym rozdaniem odmienia zasady gier karcianych.
Tegoroczni zwycięzcy w kategorii Apple Vision Pro wyznaczyli nowe granice tego, co możliwe z technologią spatial computing, zapewniając immersyjne wrażenia i intuicyjne mechanizmy kontroli. What If…? An Immersive Story zaprasza użytkowników do uniwersum Marvela, przedstawiając świat o nieskończonych możliwościach, a widoki i odgłosy w THRASHER: Arcade Odyssey przenoszą graczy w kolorowe, kosmiczne światy.

Zwycięzcy konkursu App Store Awards 2024

Aplikacje

Kino od Lux Optics Inc: Aplikacja roku na iPhone’a

Moises od Moises Systems Inc: Aplikacja roku na iPada

Adobe Lightroom od Adobe Inc: Aplikacja roku na Maca

What If…? An Immersive Story od Disneya: Aplikacja roku na Apple Vision Pro

Lumy od Raja V: Aplikacja roku na Apple Watch

F1 TV od Formula One Digital Media Limited: Aplikacja roku na Apple TV

Gry

AFK Journey od Farlight Games: Gra roku na iPhone’a

Squad Busters od Supercell: Gra roku na iPada

Thank Goodness You’re Here! od Panic, Inc: Gra roku na Maca

 

THRASHER: Arcade Odyssey od Puddle, LLC: Gra roku na Apple Vision Pro

Balatro+ od Playstack Ltd: Gra roku na Apple Arcade

Zwycięzcy w kategorii Wpływ na kulturę

Oprócz najlepszych gier i aplikacji na urządzenia Apple redaktorzy App Store wyróżnili też sześć produkcji w kategorii Wpływ na kulturę, w uznaniu trwałego wpływu tych aplikacji i gier na życie i społeczności użytkowników. Tegoroczni laureaci zapewnili użytkownikom możliwość rozwijania dociekliwości, pielęgnowania więzi z rodziną i przyjaciółmi oraz kładli nacisk na inkluzywność.

Oko od AYES BV
Oko 
łączy w sobie innowację i prostotę, aby pomagać niewidomym lub niedowidzącym użytkownikom pewnie poruszać się po miejskiej dżungli.

EF Hello od Signum International AG
Bazująca na AI aplikacja EF Hello wykorzystuje podejście systematycznego uczenia, aby wspierać osoby uczące się, niezależnie od ich poziomu, w sprawniejszej komunikacji i interakcjach z otoczeniem.

DailyArt od Zuzanny Stanskiej
Prezentując wyjątkowe dzieła sztuki z różnych epok i nurtów, DailyArt rozwija dociekliwość i wrażliwość użytkowników.

NYT Games od The New York Times Company
NYT Games to doskonała aplikacja na rozpoczęcie dnia, która wzmacnia międzypokoleniowe więzi rodzinne i przyjaźnie, przedstawiając codziennie ciekawostki i proste gry.

The Wreck od The Pixel Hunt
Przez filmowe krajobrazy i interaktywną fabułę The Wreck ukazuje wewnętrzne rozterki intelektualne w obliczu kryzysu.

Do You Really Want to Know 2 od Gamtropy Co., Ltd.
Do You Really Want to Know 2
 zgłębia niuanse życia osoby zarażonej HIV, wyposażając użytkowników w lokalne zasoby i materiały edukacyjne pozwalające prowadzić rozmowy z rodziną i przyjaciółmi.

 

5/5 - (1)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *