Od 13 września br. aktualne wydanie „Wysokich Obcasów Extra” jest dostępne na iPadzie. Multimedialne wydanie magazynu zawiera specjalnie przygotowane materiały interaktywne, np. filmy wideo z okładkowej sesji zdjęciowej Doroty Gardias czy sesji mody z udziałem Doroty Wellman, animacje i galerie zdjęć.
– Chcemy, aby nasze treści docierały do czytelników na wszystkich możliwych nośnikach, również tych najnowocześniejszych – przykładem nasze wcześniejsze, popularne rozwiązania „Wyborcza na iPhone” czy „Wyborcza.biz na iPhone”. „Wysokie Obcasy Extra” na iPada to pierwsza aplikacja udostępniająca treści Agory na tym nośniku oraz pierwsza w Polsce wersja magazynu na iPada – powiedział Paweł Ławiński, zastępca redaktora naczelnego „Gazety Wyborczej” odpowiedzialny za multimedialne przedsięwzięcia „Gazety Wyborczej”.
Aplikacja „Wysokie Obcasy Extra” na iPada została przygotowana w całości przez zespół Agory i jest dostępna nieodpłatnie w internetowym sklepie AppStore. Będzie promowana w „Gazecie Wyborczej” oraz w portalu Gazeta.pl. Kreację kampanii przygotował zespół promocji „Gazety Wyborczej”.
Agora stworzyła dotychczas kilka aplikacji na urządzenia mobilne, m.in. na iPhone’y. Użytkownicy telefonów komórkowych mają też możliwość przeglądania specjalnych, „lekkich” wersji stron internetowych mediów Grupy, m.in.: m.gazeta.pl, wersje mobilne serwisów lokalnych Gazeta.pl, m.wyborcza.pl, m.wyborcza.biz czy rozrywkowy m.plotek.pl.