Komórkowa sieć Play wystartowała z nowym konkursem, w którym główną nagrodą jest multimedialny tablet internetowy iPad. Aby go otrzymać trzeba kupić dowolny zestaw startowy.
Konkurs skierowany jest do osób, które do 14 listopada 2010 kupią dowolny zestaw startowy Play Fresh lub doładowanie Play Fresh w wybranych salonach prasowych sieci HDS (InMedio, Relay, InMedio Cafe, 1-minute) bądź wypożyczalniach sieci Beverly Hills Video. W ramach konkursu nagrodami są Apple iPad.
Stworzona przez Grupę ClickAd na potrzeby konkursu witryna www.konkurs-play.pl jest bardzo czytelna i łatwa w nawigacji. Uzyskano to dzięki minimalizmowi graficznemu. Zastosowanie efektu tafli wody pod elementami graficznymi oraz umieszczenie linii horyzontu pośrodku strony tworzą wrażenie przestrzeni. Kreacja utrzymana jest w tonacji fioletu, bieli, szarości i nawiązuje do stylistyki marki Play.
Konkurs promowany jest przy pomocy reklamy lokalizacyjnej (za pośrednictwem Bluetooth) wysyłanej na telefony komórkowe konsumentów znajdujących się w pobliżu promocyjnych punktów sprzedaży Play. Konsument za pośrednictwem nadajników reklamowych Sieci ProxyAd? otrzymuje na swój telefon specjalny kupon, który motywuje go do zakupu produktów Play i uprawnia do uczestnictwa w konkursie.
By wziąć udział w konkursie, wystarczy wejść na stronę internetową www.konkurs-play.pl i zmierzyć się z innymi uczestnikami w quizie. Każdy zakupiony produkt Play uprawnia do jednej próby przejścia quizu 10 pytań i wpisania się na ranking graczy. W konkursie liczą się więc wiedza i sprawność, a wygrywają najlepsi – premiowane są tylko trzy pierwsze miejsca.