Home Newsy Walka o klienta. Microsoft kusi
Walka o klienta. Microsoft kusi
0

Walka o klienta. Microsoft kusi

0

Ikona

Marketing dźwignią handlu, powiedzenie jakże adekwatne do tego o czym stanowić będzie niniejszy wpis. W obecnych czasach, w których trwa w najlepsze walka o każdego klienta bycie dobrym sprzedawcą, to cecha wręcz bezcenna. Skuszony nabywca wyda swoje ciężko zarobione pieniądze, wygeneruje przychód dla sprzedawcy, a przy okazji pozbawi konkurencję chleba. Można napisać: interes kwitnie.

Pewna 12-letnia dziewczynka chcąc otrzymać iPada przygotowała prezentację na jego temat, w której nie zabrakło pozytywnych cech tego urządzenia widzianych jej oczami. Wymienione zalety, co oczywiste miały sprecyzować dlaczego tablet od Apple jest doskonałym wyborem na tle konkurencyjnych produktów.

2

Gotowy materiał został jednak przesłany przez ojca dziewczynki za pomocą serwisu Twitter do głównych rywali rynkowych Apple. Rękawicę podjął Microsoft tworząc podobną prezentację jednak wychwalającą, co oczywiste, własny produkt.

Owa interakcja zwrotna właśnie, pełna korzystnych dla firmy z Redmond argumentów przyczyniła się w ostatecznym rozrachunku do podjęcia przez dziewczynkę decyzji o zakupie tabletu Microsoft Surface 2.

1
Kończąc żartobliwie: tak właśnie rodzą się błędy życiowe wśród młodego, niedoświadczonego pokolenia. Dziewczynko jeszcze o tym nie wiesz ale dzień, w którym przygarnęłaś produkt Microsoftu zaczniesz przeklinać już niedługo.

Źródło: Phonearena

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)