Home Newsy Gdzie serwisować produkty Apple? Wybieraj autoryzowane punkty.
Gdzie serwisować produkty Apple? Wybieraj autoryzowane punkty.
0

Gdzie serwisować produkty Apple? Wybieraj autoryzowane punkty.

0

Jeśli ktoś kupuje nowego mercedesa, to nie będzie naprawiał go u szwagra mechanika, tylko w konkretnym serwisie. To gwarancja, że serwisant użyje oryginalnych, sprawdzonych części i poradzi sobie z usterką. Tak samo jest ze sprzętem Apple – powierzenie naszego iPhone’a czy iPada w niepowołane ręce może skończyć się powstaniem kolejnych uszkodzeń.

Porównanie z Mercedesem jest nieprzypadkowe – ta marka samochodów kojarzona jest z prestiżem, luksusem i wysoką jakością. Apple w swojej branży także jest potęgą, choćby dlatego że dostarcza funkcjonalny sprzęt, nierzadko innowacyjny, o ciekawym designie.

Apple iPod Nano, MacBook Air czy iPhone to urządzenia, które dostarczają użytkownikom dużo radości, ale trzeba o nie dbać. Zwłaszcza w sytuacji, gdy z jakiegoś powodu odmawiają posłuszeństwa. Wtedy należy zgłosić się do autoryzowanego serwisu Apple, dlatego że zagwarantuje on usługi na wysokim poziomie.

Firma PHU ESPO, której siedziba mieści się w Warszawie jest uprawniona do wykonywania usług serwisowych w okresie gwarancji jak i napraw pogwarancyjnych. Patronat amerykańskiego giganta oznacza, że firma działająca pod ich szyldem prezentuje wysoki poziom. Technicy posiadają wieloletnie doświadczenie i odpowiednie certyfikaty firmy Apple, zarówno w kwestii iPoda shuffle, iPada, iPhone’a jak i skomplikowanych napraw sprzętu komputerowego. Jako autoryzowany serwis ESPO korzysta tylko z oryginalnych części pochodzących z magazynów firmy Apple.

ESPO oferuje różne warianty naprawy sprzętu Apple. Są to więc eliminacje usterek sprzętu objętego gwarancją na zasadzie one-year limited warranty oraz Apple Care Protection Plan a także naprawy sprzętu Elgato, który posiada gwarancję firmy iSource S.A. W autoryzowanym serwisie Apple można również zlecić naprawy pogwarancyjne, trzeba jednak pamiętać, że sprzęt nie powinien być wycofany z obsługi technicznej przez producenta. Istnieje również możliwość załapania się na bezpłatny pogwarancyjny program naprawczy Apple.

Źródło:

autoryzowany serwis Apple – ESPO http://espo.com.pl

Michał Gruszka Właściciel AppleMobile.pl, dziennikarz magazynu Mobility, były redaktor naczelny iStyle Magazine - pierwszego w Polsce magazynu dla fanów APPLE. Na co dzień serwisuję Wasz iPhone'y, iPad'y i iPody.

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *