Home Newsy Samsung po raz kolejny uderza w konkurencję
Samsung po raz kolejny uderza w konkurencję
0

Samsung po raz kolejny uderza w konkurencję

0

Ikona

Najlepszym sposobem na przekonanie klienta do zakupu konkretnego produktu jest pokazanie mu zalet na tle konkurencyjnych wyrobów. Takie działania mają też swoje odzwierciedlenie w agresywnej odmianie marketingu, coraz częściej stosowanej przez producentów urządzeń elektronicznych.

Ośmieszania specyfikacji technicznej, czy też funkcjonalności konkurencyjnych urządzeń oraz szukania słabych punktów rywali imali się już wielokrotnie Microsoft, czy Samsung. Ten ostatni po raz kolejny wytacza działa przeciwko Apple, Amazon oraz producentowi z Redmond w najnowszej reklamie promującej urządzenia z serii Galaxy.

http://www.youtube.com/watch?v=6nFe_SWcq4Q

Materiał wideo został podzielony na trzy sekcje, w których wytykane są kolejne wady iPada, Surface’a, czy Kindle’a. Samsung w spocie podkreśla wygodę jaką niesie ze sobą wielozadaniowość systemu pod kontrolą którego pracują jego urządzenia, znacznie lepsza aniżeli iPad rozdzielczość ekranu, czy uniwersalność zastosowania koreańskich produktów wobec mocnych ograniczeń Kindle.

Źródło: MacRumors

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)