Home Newsy Płytki „Tiles” i kampania poparta przez Steva Woźniaka
Płytki „Tiles” i kampania poparta przez Steva Woźniaka
0

Płytki „Tiles” i kampania poparta przez Steva Woźniaka

0

Na rynku pojawiło się małe akcesorium, które swoją funkcjonalnością zwróciło uwagę niemalże całego internetowego świata.
Wszystko za sprawą udanej i prowadzonej na szeroką skalę kampanii promującej ów niewielkich rozmiarów przedmiot. Cała akcja została także poparta przez współzałożyciela firmy Apple Steva Woźniaka, co też nadało przedsięwzięciu prawdziwego rozpędu.

O co taki szum i wrzawa?
Przedmiotem zainteresowania stały się małe, plastikowe płytki „Tiles” wspierające technologię GPS. Włożone do portfela, torby, przyczepione do pęku kluczy, czy też naklejone na urządzenia ułatwią odnajdywanie tych przedmiotów w przypadku ich zagubienia.


Za pośrednictwem dedykowanej produktowi aplikacji roztargniony użytkownik szybko więc namierzy gorączkowo poszukiwany fant.

W chwili obecnej trwają zapisy na zakup tego akcesorium, zaś masowa produkcja ma ruszyć w przyszłym roku.
Koszt jednej płytki to 18,95 USD. Oferowane są także zestawy składające się z czterech sztuk w cenie 56,85 USD, w których czwarte akcesorium w promocji dodawane jest za darmo.

Źródło: AppAdvice

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *