Paczki z aplikacjami w App Store
App Store w ostatnim czasie ulega dość znaczącej metamorfozie, która związana jest z nadejściem ósmej odsłony systemu iOS 8. Do oficjalnego debiutu platformy mobilnej pozostał już niespełna tydzień jednak już teraz Apple wprowadza nowe funkcje do swojego sklepu.
Pierwszym usprawnieniem, o którym donosiły swego czasu portale technologiczne było wprowadzenie opcji Family Sharing w opisie niektórych aplikacji. Od wczoraj jednak mamy do czynienia z czymś bardziej atrakcyjnym w kontekście oczekiwań użytkownika. Zapowiedziana bowiem podczas czerwcowego WWDC funkcja paczek promocyjnych z aplikacjami zawitała właśnie u wrót App Store. Póki co jednak udostępniona jest w ramach testów beta.
Deweloperzy moją tworzyć odpowiednie zestawy oprogramowania za pośrednictwem iTunes Connect nadając im odpowiednią nazwę oraz przypisując do całości konkretną cenę. W grupie objętej promocją może znaleźć się maksimum 10 aplikacji, których cena jednostkowa musi być, zgodnie z regulaminem Apple, niższa niż ta sugerowana zazwyczaj. By móc skorzystać z okazji i nabyć zawartość paczki promocyjnej wystarczy kliknąć w przycisk Kup.
Niestety Apple równocześnie wprowadziło pewne ograniczenia związane z debiutującą usługą. Pojedyncza aplikacja może bowiem być oferowana w maksymalnie trzech paczkach promocyjnych, a każda z nich podlegać będzie wnikliwej weryfikacji.
Źródło: MyApple