Informujemy, że usługi serwisowe oferowane przez AppleMobile.pl będą od teraz wykonywane w nowej siedzibie serwisu w Szczecinie. Wszystkich zainteresowanych profesjonalną naprawą urządzeń iPhone i iPod zapraszamy do Szczecina na ulicę Wojska Polskiego 50 vis a vis sklepu Andergrand. Pełną parą startujemy już 1 kwietnia! Zlecenia można wysyłać już dziś.
Internetowy serwis AppleMobile.pl pragnie zachęcić do skorzystania z usług serwisowych urządzeń mobilnych Apple w ramach serwisu pogwarancyjnego. AppleMobile.pl nawiązało długofalową współpracę z serwisem telefonów komórkowych Apollo – firmą o ugruntowanej pozycji na rynku.
W ramach współpracy, firma Apollo oferuje naprawy urządzeń mobilnych Apple takich jak:
- Telefony iPhone
- Odtwarzacze iPod
- Stacje dokujące
Wykonujemy naprawy programowe oraz sprzętowe. Większość usług wykonywana jest jeszcze tego samego dnia, w którym urządzenie zostanie do nas dostarczone. Ponadto wykonujemy zlecenia specjalne oraz expressowe. Swój gadżet oddajesz do firmy legalnie działającej od wielu lat na rynku. Nie powierzaj swojego urządzenia pseudo serwisom, naprawiającym elektronikę na kolanie lub w kawiarniach centrów handlowych. Wybierz AppleMobile.pl
ZAWSZE AKTUALNY CENNIK: TUTAJ
ZAWSZE AKTUALNA OFERTA: TUTAJ
Gdzie dostarczyć sprzęt?
Siedziba firmy Apollo współpracującej z AppleMobile.pl, mieści się w centrum Szczecina. Urządzenie można do nas przynieść osobiście lub wysłać pocztą lub kurierem.
Apollo
Michał Gruszka
Wojska Polskiego 50
70-475 Szczecin
tel: 091 433 53 68
kom: 500 484 506
W jaki sposób dostarczyć wam sprzęt wysyłkowo?
Na stronie www.AppleMobile.pl wchodzimy w dział Serwis i wypełniamy formularz zlecenia naprawy.
Należy rzetelnie wypisać wszystkie informacje. Na wpisany adres email przesłana zostanie dyspozycja potwierdzająca przyjęcie zgłoszenia oraz numer zlecenia. W każdej chwili można sprawdzić status zlecenia podając jego numer oraz numer IMEI urządzenia. Numer IMEI można znaleźć na pudełku, na obudowie, na szufladzie oraz w samym oprogramowaniu w sekcji To urządzenie.
Obsługa serwisu zmienia statusy naprawy z każdym krokiem działania – od otrzymania przesyłki, po wykonanie ekspertyzy, na naprawie urządzenia kończąc. Klient informowany jest drogą mailową o każdej zmianie statusu. W dowolnej chwili klient może zadzwonić do serwisu i zapytać o swoje urządzenie i postęp pracy.
Należy pamiętać o odpowiednim zapakowaniu urządzenia. Do środka nie wsadzamy żadnych akcesoriów, chyba że są one niezbędne do prawidłowego działania produktu. Prosimy o wyczerpujący opis usterki, oraz dane do wysyłki i ewentualnej faktury.
Uwaga! Koszt wysyłki w obie strony pokrywa klient. Euro-Trade zastrzega sobie prawo do nie wysłania urządzenia, za które klient nie wpłacił pieniędzy za wykonanie usługi oraz za przesłanie produktu.
Klient ma 60 dni od daty poinformowania go o zakończeniu wykonywania usługi, na odebranie urządzenia. W innym wypadku urządzenie zostanie rozebrane na części i sprzedane w celu odzyskania kosztów wykonania usługi.