Home Newsy Ciekawostki Nowa reklama Samsunga tym razem atakuje iPada
Nowa reklama Samsunga tym razem atakuje iPada

Nowa reklama Samsunga tym razem atakuje iPada

0

Ikona

Reklamy Samsunga, w których głównym mottem obok promowania własnych produktów jest ukazywanie na ich tle wad sprzętu Apple przestają pomału bawić. Widać wena twórcza koreańskich specjalistów od marketingu przeżywa ostatnimi czasy poważny kryzys płodząc mało kreatywne scenariusze spotów.

Po zabawnej reklamie smartfona Galaxy S, w której użytkownicy iPhone’a zostali nazwani przez Samsunga ?przytulaczami ściany? przyszedł czas na oklepane schematy i mało ciekawe produkcje. Taką też była ostatnia z reklam azjatyckiego smartfona, a do grona marketingowych bubli dołącza teraz film promujący flagowy tablet tejże firmy.

Na materiale wideo przypadkowi mieszkańcy Nowego Jorku porównują z sobą Galaxy Tab S z iPadem Air i co oczywiste za każdym razem werdykt potencjalnego nabywcy przychylny jest koreańskiemu producentowi. Argumenty stojące za wyborem padają różne, choć wśród nich najczęściej wymieniane są: niższa waga tabletu od Samsunga, jego smukłość oraz lepszy ekran. W spocie zniknęła gdzieś dawka dobrego humoru, a także pazur jaki posiadało jeszcze niedawno krytyczne podejście Samsunga do produktów Apple. W zamian rozpanoszyła się nuda i szorstki klimat.

Źródło: Samsung/YouTube

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)