0

Newsy na iPada cięszą się największą popularnością

0

Według najnowszych danych firmy analitycznej Nielsen, posiadacze multimedialnego tabletu internetowego iPad najchętniej na swoim urządzeniu korzystają z aplikacji informacyjnych z AppStore.

Użytkownicy iPada najczęściej z AppStore pobierają aplikacje informacyjne – 44 proc. Kolejną grupą, która cieszy się dużym zainteresowaniem jest muzyka – 41 proc.

Oczywiście na iPadzie bardzo dobrze się czyta e-książki, dlatego ta grupa stanowi 39 proc. Kolejne miejsca należą do TV Show – 33 proc., filmy – 32 proc., magazyny – 25 proc. oraz radio – 21 proc.

Z kolei na iPhone najpopularniejsze są newsy, muzyka oraz radio.

Michał Gruszka Właściciel AppleMobile.pl, dziennikarz magazynu Mobility, były redaktor naczelny iStyle Magazine - pierwszego w Polsce magazynu dla fanów APPLE. Na co dzień serwisuję Wasz iPhone'y, iPad'y i iPody.