Home Newsy Konkurencja

Konkurencja

Przeglądarka Microsoftu na jabłkowym sprzęcie

Krzysztof Rozengarten
1
0
  Internet Explorer natywna przeglądraka internetowa systemu Windows nie cieszy się dobrą sławą wśród użytkowników niemal od samego początku jej istnienia. Aplikacja mimo wielu aktualizacji przynoszących kolejne udoskonalenia traktowana jest po macoszemu i zastępowana alternatywnymi rozwiązaniami konkurencji. Powodów takiego stanu rzeczy jest wiele, choć za nadrzędny z nich można uznać toporność w działaniu tejże aplikacji.

Dosadne działania Microsoftu

Krzysztof Rozengarten
1
0
Firma z Redmond niejednokrotnie próbowała w swoich spotach reklamowych pokazać przewagę własnych produktów nad ofertą konkurencji. W ostatnim czasie w agresywnych kampaniach Microsoftu czynny udział biorą urządzenia Apple z Macbookiem Air na czele. Jabłkowy komputer zestawiany jest porównawczo z tabletem Surface Pro 3, którego kosztem rywala stara się wypromować producent. Filmy reklamowe ukazują jabłkowego laptopa w […]

TAG Heuer pracuje nad smartwatchem

Krzysztof Rozengarten
3
0
Wydawać by się mogło, iż jeszcze kilka miesięcy temu żadna ze szwajcarskich manufaktur produkująca luksusowe zegarki nie jest w żaden sposób zainteresowana wejściem na rynek smartwatchy. Niechęć do tegoż segmentu produktowego widać było bowiem przy okazji doniesień o rozmowach Apple związanych z podjęciem współpracy nad rozwojem Apple Watcha z wytwórcami szwajcarskich czasomierzy. Każda z prowadzonych wówczas […]

Kolejna reklama Microsoftu

Krzysztof Rozengarten
0
0
Firma z Redmond po raz kolejny uderza w produkty Apple przy okazji uskuteczniania kampanii reklamowej mającej rozpowszechnić jej rozwiązania technologiczne. Agresywna metoda promowania Microsoftu teraz dotyczy głównego konkurenta asystenta głosowego Sirii, czyli Cortany.

Macbook Air w reklamie Microsoftu

Krzysztof Rozengarten
1
0
Nie po raz pierwszy w historii firma z Redmond w materiałach promujących własny sprzęt oczernia rozwiązania głównego rywala biznesowego, czyli producenta jabłkowych urządzeń. Agresywna reklama to zresztą nie tylko praktyka Microsoftu, bowiem podobną taktykę jakiś czas temu obrał również Samsung z powodzeniem praktykując ten proceder do dziś.

Nadchodzi serwis muzyczny od Google

Krzysztof Rozengarten
0
0
Popularność serwisów sreamingujących muzykę w sieci widać jak na dłoni, a to dopiero początek długiej drogi. Istniejące na rynku twory takie jak Spotify, Deezer, czy Rdio doczekają się wkrótce mocnych konkurentów, wśród których w niedalekiej przyszłości znaleźć się ma także Apple. Prace na usługą miały rzekomo ruszyć kilka miesięcy temu, a nad ich przebiegiem czuwa lider zespołu […]

Samsung prezentuje funkcję Flow

Krzysztof Rozengarten
0
0
Patrząc na premiery niektórych produktów, czy usług można odnieść wrażenie, iż w przeszłości już gdzieś się je widziało. Kopiowanie pomysłów przez konkurencję nie jest zjawiskiem nowym i istnieje tak długo jak długo na rynku trwa rywalizacja. Tą od lat uskutecznia firma Samsung, która bije się o klienta z Apple i to nie tylko na podłożu […]

Przytulacze ściany po raz kolejny

Krzysztof Rozengarten
0
0
Nie tak dawno firma Samsung wyemitowała spot reklamowy, w którym naśmiewała się z prądożernego iPhone’a oraz jego użytkowników nazywając ich tytułowymi „Przytulaczami ściany”. Zwolennicy jabłkowego smartfona mieli sobie zasłużyć na takie miano cyklicznie ładując jego baterię i zalegając jednocześnie przy ścianach budynków użyteczności publicznej.

Surface 3 Microsoftu zaprezentowany

Krzysztof Rozengarten
0
0
O erze post PC głośno mówi się już od czasu pojawienia się na rynku iPad?a, czyli roku 2010. Nowy etap w ewolucji urządzeń miał całkowicie wykluczyć z użytku tradycyjne laptopy, których miejsce zajęłyby dotykowe wariacje na temat tabletów. Od czterech lat jednak niewiele się zmieniło w  kwestii przyzwyczajeń użytkownika i nadal preferujemy klasyczne rozwiązania podczas […]

Koniec FuelBand od Nike

Krzysztof Rozengarten
0
0
Informacja jaką podała do publicznej wiadomości firma Nike można dość ciekawie zinterpretować w obliczu plotek jakie pojawiają się w związku z zegarkiem naręcznym od Apple. W treści komunikatu przesłanego przez firmę Nike do serwisu Re/code czytamy, iż wstrzymuje ona prace nad opaską fitness FuelBand.