Home Newsy Konkurencja Macbook Air w reklamie Microsoftu
Macbook Air w reklamie Microsoftu

Macbook Air w reklamie Microsoftu

1

1_Ikona.jpg

Nie po raz pierwszy w historii firma z Redmond w materiałach promujących własny sprzęt oczernia rozwiązania głównego rywala biznesowego, czyli producenta jabłkowych urządzeń. Agresywna reklama to zresztą nie tylko praktyka Microsoftu, bowiem podobną taktykę jakiś czas temu obrał również Samsung z powodzeniem praktykując ten proceder do dziś.

Najnowszy spot firmy odpowiedzialnej za system Windows mający na celu rozpropagować na rynku tablet Surface Pro 3 zestawia to urządzenie z ultracienkim komputerem sygnowanym logo Apple. Wybór Macbooka Air nie jest jednak przypadkowy, bowiem przesłanie Microsoftu ma być jedno: nadchodzi zmierzch tradycyjnych komputerów, a tablet z Redmond to początek ery Post PC.

https://www.youtube.com/watch?v=H5_CrXh227Q 

Urządzenie pod względem ergonomii oferuje użytkownikowi znacznie więcej niż klasyczny laptop, czy urządzenie klasy desktop nie ustępując im przy tym pod względem specyfikacji technicznej. Oczywiście mozna dyskutować na temat argumentów użytych w reklamie, a stojących za stroną użytkową Surface Pro 3. Jak dotąd bowiem tablet ciężko jest zaprząść do w pełni wydajnej pracy biurowej o czym zdążyło się już przekonać wielu użytkowników. Póki co na nic zdaje się dedykowany tabletom asortyment choćby w postaci dołączanych klawiatur nadal bowiem wygodniej pracować na poczciwym laptopie.

Źródło: YouTube/Surface

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)