Home Newsy Ironicznie o iPadzie – kolejna reklama
Ironicznie o iPadzie – kolejna reklama
0

Ironicznie o iPadzie – kolejna reklama

0

Konkurencja rynkowa stosuje różne chwyty, by wypromować swój produkt. Ostatnio zaś częstym i modnym zabiegiem staje się ośmieszanie rywala, pokazanie jego wad w sposób totalnie go kompromitujący.

Duet Microsoft i firma Lenovo przygotowały cyniczny materiał pokazujący iPada jako narzędzie kompletnie ułomne w praktyce.
Nowa reklama promująca tablet hybrydę Lenovo, działającą pod kontrolą systemu Windows 8 przenosi widza do uczelnianej sali, w której właśnie zaczyna się wykład.
Studenci w większości wyposażeni w iPady gorączkowo szykują się do prowadzenia notatek jednak na przeszkodzie staje im niewygodna, dotykowa klawiatura oraz problemy z odpowiednim ułożeniem nakładki Smart Cover.

W całym sytuacyjnym zamieszaniu uwaga widza zostaje przeniesiona na atrakcyjną panią, właścicielkę wspomnianej już hybrydy.
Połączenie tabletu z fizyczną klawiaturą i nieskomplikowana czynność wprowadzenia sprzętu w stan gotowości do pisania daje jej przewagę nad resztą studentów.

Film znajduje się pod tym linkiem.

Pokazana w reklamie sytuacja jest oczywiście lekko przesadzona, a obraz użytkowników iPada nieco karykaturalny.
Zdania zaś, co do ergonomii korzystania z dotykowej klawiatury do dziś budzą liczne kontrowersje i dzielą społeczność na dwa obozy: zwolenników i zagorzałych przeciwników tej formy wprowadzania znaków.

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)