Home Newsy HP pragnie powalczyć na rynku smartwatchy
HP pragnie powalczyć na rynku smartwatchy
0

HP pragnie powalczyć na rynku smartwatchy

0

Ikona

Segment inteligentnych urządzeń naręcznych na chwilę obecną jest mało przekonujący dla konsumenta szukającego ciekawego gadżetu. Brak jest bowiem na rynku zaawansowanych technologicznie smartwatchy o eleganckiej konstrukcji, które budziły by podziw w gronie potencjalnych nabywców.

Wśród tandetnych urządzeń zalewających obecnie rynek ciężko znaleźć urządzenie godne miana eleganckiego, biżuterii na miarę współczesnych czasów. Do grona wyjątków zalicza się póki co produkt Motoroli, a więc smartwatch Moto 360, którego konstrukcja najbardziej bliska jest ideałowi. Wciąż też czekamy na ruch ze strony Apple, które nie potwierdziło jeszcze swojego uczestnictwa w walce o rynek inteligentnych zegarków, a aktualne plotki krążące wokół iWatcha nie wróżą mu rychłego debiutu.

Kilka dni temu światło dzienne ujrzał projekt naręcznego zegarka od firmy HP, która w kooperacji ze znanym amerykańskim projektantem Michaelem Bastianem przygotowała nie lada propozycję i co istotne mającą się zmaterializować już tej jesieni. Smartwatch HP prezentuje wreszcie idące w dobrym kierunku podejście do tematyki, czyli takie, które ma sporą szansę napędzić sprzedaż w tymże segmencie urządzeń. Gadżet wyposażony został w okrągłą tarczę, której wygląd zainspirowany deskami rozdzielczymi luksusowych samochodów już teraz może budzić respekt wśród konkurencji. Całość będzie ubrana w kopertę wykonaną ze stali nierdzewnej o średnicy 44 mm, a za utrzymanie na nadgarstku odpowiedzialne mają być trzy wersje paska: gumowa bransoleta, brązowy skórzany oraz oliwkowy nylonowy. Producent szykuje równocześnie limitowaną wersję tego smartwatcha, której znakiem rozpoznawczym ma być kolor czarny. Nie wiadomo jednak jakie materiały wykorzystane będą w procesie produkcji. Póki co nie jest także znana cena tego urządzenia, choć pojawiły się głosy, iż ma być stać na nie każdego, przeciętnego konsumenta.

2

Podobnie jak wspomniany w tekście Moto 360 tak i ten model, choć to dopiero projekt ma sporą szansę na podbój rynku smartwatchy, który na chwilę obecną obfituje w kanciaste, niskobudżetowe i mało przekonujące do zakupu urządzenia. Czas zmienić ten wizerunek.

Źródło: AppleInsider

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)