Home Newsy Ciekawostki Dosadne działania Microsoftu
Dosadne działania Microsoftu

Dosadne działania Microsoftu

1

1_Ikona.jpg

Firma z Redmond niejednokrotnie próbowała w swoich spotach reklamowych pokazać przewagę własnych produktów nad ofertą konkurencji. W ostatnim czasie w agresywnych kampaniach Microsoftu czynny udział biorą urządzenia Apple z Macbookiem Air na czele. Jabłkowy komputer zestawiany jest porównawczo z tabletem Surface Pro 3, którego kosztem rywala stara się wypromować producent.

Filmy reklamowe ukazują jabłkowego laptopa w niekorzystnym świetle, uwydatniając jego wady, a z drugiej strony, co oczywiste zachwalając możliwości jakie daje wspomniany Surface Pro 3. Takie właśnie przesłanie niosły ze sobą materiały jakie ujrzały światło dzienne jeszcze we wrześniu, czy listopadzie tego roku, a kontynuację tego wątku można zobaczyć również na utworzonej niedawno stronie internetowej.

Microsoft jednak poszedł o krok dalej i nakłania użytkowników Macbooka Air do przesiadki na własny produkt instruując przy okazji jak dokonać takiej migracji. Dedykowana strona ma za zadanie pokazać jak korzystać z ekosystemu Apple, czyli między innymi iTunes, iPhone’a, czy iCloud w tandemie z tabletem z Remond.

1.png

 

Agresywny PR to w ostatnim czasie prawdziwa plaga i praktyki stosowane nie tylko przez Microsoft. Swego czasu wady jabłkowych produktów ukazywał w swojej kampanii reklamowej Samsung. Zadziwiające jest jednak to, iż na takie działania pozostaje obojętne Apple, które nie odpiera ataków rynkowych rywali stosując podobną politykę we własnych filmach promocyjnych.

Źródło: Microsoft

 

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)