Podczas trwających targów South Florida International Auto Show, które odbywają się w Miami, BMW zadebiutowało wdrożeniem interaktywnej technologii, jako pomocy przy prezentacji swoich aut. Tradycyjne panele, z których na tego typu prezentacjach można odczytać specyfikację samochodu, zostały zastąpione iPad’ami. Co w tym takiego fajnego? Jak wiadomo, biała kartka papieru, która często zabudowana jest w przezroczystej pleksi, zmieści niewiele informacji. W zasadzie tylko te podstawowe, jak pojemność silnika, czy cena. Dzięki interaktywnej prezentacji z użyciem tabletu, zainteresowani mogą poznać pełne możliwości samochodu.
Pełna specyfikacja, opis budowy, możliwość uruchomienia personalizacji auta, pod nasze konkretne gusta – kolor, wyposażenie, moc itp – to tylko niektóre zalety multimedialnej prezentacji auta przy użyciu iPada. Dodatkowo możliwe jest wprowadzenie swoich danych kontaktowych, dzięki czemu będziemy mogli się umówić na jazdę próbną, lub nawiązać kontakt z najbliższym dystrybutorem aut.