
Firma Apple niedawno wprowadziła nowy produkt reklam mobilnych Apple iAd. Pierwsze sygnały jakie docierają od reklamodawców oraz użytkowników są bardzo pozytywne i wszyscy dobrze oceniają Apple iAd.
Apple iAd umożliwia wyświetlanie interaktywnych reklam na wyświetlaczach produktów Apple, m.in. iPhone. Dla przykładu podam reklamę Nissana, która dzięki iAd przyciąga użytkowników iPhone na 90 sekund, w porównaniu do tradycyjnej formy – 9 sekund! Ponadto posiadacze iPhone`a klikali 5 razy częściej w interaktywną formę niż w tradycyjny boks.
Swoje reklamy przygotowują już kolejne firmy, m.in. Unilevera, Campbell Soup, DirecTV, General Electric.
Jak dodaje portal AppleInsider, do końca roku firma Apple może przejąć ponad połowę rynku mobilnej reklamy.
Wkurzające. raczej nei sprawi to,że iPhone/appsy będa tansze.
Czekać na adblocka :/