Apple iAd – wszyscy są zadowoleni z mobilnych reklam
1

Apple iAd – wszyscy są zadowoleni z mobilnych reklam

1

Firma Apple niedawno wprowadziła nowy produkt reklam mobilnych Apple iAd. Pierwsze sygnały jakie docierają od reklamodawców oraz użytkowników są bardzo pozytywne i wszyscy dobrze oceniają Apple iAd.

Apple iAd umożliwia wyświetlanie interaktywnych reklam na wyświetlaczach produktów Apple, m.in. iPhone. Dla przykładu podam reklamę Nissana, która dzięki iAd przyciąga użytkowników iPhone na 90 sekund, w porównaniu do tradycyjnej formy – 9 sekund! Ponadto posiadacze iPhone`a klikali 5 razy częściej w interaktywną formę niż w tradycyjny boks.

Swoje reklamy przygotowują już kolejne firmy, m.in. Unilevera, Campbell Soup, DirecTV, General Electric.

Jak dodaje portal AppleInsider, do końca roku firma Apple może przejąć ponad połowę rynku mobilnej reklamy.

Michał Gruszka Właściciel AppleMobile.pl, dziennikarz magazynu Mobility, były redaktor naczelny iStyle Magazine - pierwszego w Polsce magazynu dla fanów APPLE. Na co dzień serwisuję Wasz iPhone'y, iPad'y i iPody.

Comment(1)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *