0

40 iPod`ów do wygrania w konkursie Ceneo.pl

0

ipodPorównywarka cen Ceneo.pl wystartowała z konkursem dla wszystkich użytkowników Ceneo.pl. Można w ramach tej akcji wygrać 40 multimedialnych odtwarzaczy muzycznych iPod.

1. Czym są Zaufane Opinie na Ceneo?
Zaufane Opinie to szczególny system zbierania opinii o transakcjach w sklepach internetowych, stworzony po to, aby zwiększyć bezpieczeństwo zakupów w sieci. Zaufane Opinie wystawiane są wyłącznie przez osoby, które rzeczywiście złożyły zamówienie w danym sklepie.

2. Kto może wziąć udział w Konkursie?
Udział w Konkursie może wziąć każda pełnoletnia osoba, która w okresie od 29 kwietnia 2010 do 28 maja 2010 r. dokona zakupu w jednym ze sklepów, które biorą udział w programie Zaufane Opinie na Ceneo.pl

3. Co zrobić, aby wziąć udział w Konkursie?
Aby wziąć udział w Konkursie, należy:
1. dokonać zakupu w jednym ze sklepów, które biorą udział w programie Zaufane Opinie na Ceneo;
2. wypełnić ankietę Zaufanych Opinii, która zostanie przesłana na podany w sklepie przy zamówieniu adres e-mail;
3. na stronie z ankietą zaznaczyć boks ?Tak, chcę wziąć udział w konkursie i akceptuję warunki regulaminu?;
4. odpowiedzieć na pytanie ?Dlaczego Zaufane Opinie zwiększają bezpieczeństwo zakupów?? i kliknąć ?Wyślij?.

4. W jaki sposób dowiem się, które sklepy biorą udział w Konkursie?
Sklepy te będą na Ceneo oznaczone ikoną ?Konkurs?. Ich listę znaleźć można także tutaj.

5. Dlaczego część sklepów oznaczonych ikoną ?Konkurs? nie posiada znaczka ?Zaufane Opinie??
Są to sklepy, które przystąpiły do programu Zaufane Opinie, ale wciąż oczekują na przyznanie znaczka.

6. W jakim czasie od złożenia zamówienia w sklepie powinna do mnie dotrzeć ankieta Zaufanych Opinii?
Ankieta powinna dotrzeć 10 dni po złożeniu zamówienia.

7. Co zrobić, jeśli ankieta Zaufanych Opinii nie dotrze do mnie po 10 dniach od daty złożenia zamówienia w sklepie?
Jeżeli nie otrzymasz ankiety, skontaktuj się ze sklepem, w którym zrobiłeś zakupy i poproś, aby Twój adres e-mail został przekazany do Ceneo. Ceneo wysyła ankiety tylko do tych Klientów, których adresy zostaną mu przekazane przez sklep.

8. W jaki sposób będą przyznawane nagrody?
Spośród nadesłanych przez formularz konkursowy zgłoszeń, wybierzemy i nagrodzimy 40 naszym zdaniem najciekawszych odpowiedzi na pytanie ?Dlaczego Zaufane Opinie zwiększają bezpieczeństwo zakupów??.

9. Czy aby wziąć udział w Konkursie, muszę dokonać zakupu przechodząc na stronę sklepu bezpośrednio z serwisu Ceneo.pl?
Nie. Nawet jeżeli na stronę sklepu wszedłeś np. z wyszukiwarki internetowej, możesz wziąć udział w naszym Konkursie, jeśli tylko otrzymasz i wypełnisz ankietę Zaufanych Opinii, wyrazisz w niej chęć wzięcia udziału w Konkursie oraz odpowiesz na pytanie konkursowe.

10. Czy jedna osoba może przesłać tylko jedno zgłoszenie konkursowe?
Nie. Udział w Konkursie możesz wziąć tyle razy, ile ankiet Zaufanych Opinii otrzymasz i wypełnisz w okresie jego trwania.

11. Czy jeśli w czasie trwania konkursu zrobię kilka razy zakupy w jednym sklepie, dostanę do wypełnienia kilka ankiet Zaufanych Opinii?
Nie. W czasie trwania Konkursu dostaniesz tylko jedną ankietę dotyczącą każdego sklepu, w którym zrobisz zakupy. Liczba ankiet, które otrzymasz w czasie trwania Konkursu jest uzależniona nie od liczby zakupów, ale od liczby sklepów, w których coś kupisz.

12. Złożyłem zamówienie w sklepie, ale z jakiegoś powodu nie doszło do transakcji (np. zamówienie to zostało przeze mnie anulowane) – mimo to otrzymałem ankietę Zaufanych Opinii. Czy w takim wypadku mogę wziąć udział Konkursie?
Nie. Konkurs przeznaczony jest wyłącznie dla tych Klientów sklepów, których zamówienie zostało faktycznie zrealizowane – czyli doszło do wysyłki zamówionego towaru przez sklep. Status transakcji będziemy weryfikować przy udziale sklepów.

13. Do kiedy można przesyłać zgłoszenia konkursowe?
Konkurs obejmuje zakupy zrobione w okresie od 29 kwietnia 2010 do 28 maja 2010 r. Na przesłane przez formularz zgłoszenia konkursowe czekamy do dnia 9 czerwca 2010 r.

tags:
Michał Gruszka Właściciel AppleMobile.pl, dziennikarz magazynu Mobility, były redaktor naczelny iStyle Magazine - pierwszego w Polsce magazynu dla fanów APPLE. Na co dzień serwisuję Wasz iPhone'y, iPad'y i iPody.