Home Zgłoś naprawę wysyłkową

Zgłoś naprawę wysyłkową

Realizujemy naprawy wysyłkowe. Wystarczy wypełnić formularz i postępować zgodnie z informacjami przesłanymi na skrzynkę poczty elektronicznej. Każdy klient otrzyma własne konto klienta, które pozwoli na bieżąco śledzić stan naprawy urządzenia. Informacje o naprawie dostępne są po przejściu pod Status naprawy. Ponadto korzystając z naszego serwisu kurierskiego, w każdej chwili można sprawdzić czy przesłana do nas przesyłka dotarła oraz czy została od nas wysłana.

Bardzo prosimy o prawidłowe wypełnienie wszystkich pól w obowiązującym formularzu. W innym wypadku Państwa urządzenie może zostać odesłane pod zły adres, jego wysyłka może być opóźniona, a kontakt technika serwisu z klientem – niemożliwy. W polu adres prosimy umieścić pełny adres z kodem pocztowym i miastem. Dla urządzeń nieposiadających numeru IMEI, w polu tym proszę wpisać kilka zer. Do sprawdzenia statusu naprawy będzie potrzebny numer zlecenia oraz wpisany numer IMEI (bądź te zastępcze zera). W razie pytań prosimy o kontakt pod numerem telefonu, który można znaleźć w dziale Kontakt.

Zgłoś urządzenie do serwisu

Numer IMEI lub SN znajdziesz na obudowie urządzenia lub jego opakowaniu. Czasem znajduje się na szufladzie SIM. Jego niepodanie utrudni Ci sprawdzenie statusu naprawy przez stronę WWW. Jeżeli nie znasz numeru, wpisz same 0000.
Jeśli zablokowany
Ulica, numer, kod pocztowy, miasto
Ważne! Inaczej nie otrzymasz potwierdzenia złożenia zlecenia i serwis nie będzie miał jak przesłać wyceny!
Metoda dostarczenia:Jak dostarczysz nam swoj zepsuty sprzęt?



Jak odbierzesz urządzenie?


Metoda płatności:



Paragon czy faktura VAT?


Ulica, numer, kod pocztowy, miasto
CAPTCHA Image Odśwież obrazek