Apple kładzie nacisk na nowe produkcje wideo

Apple kładzie nacisk na nowe produkcje wideo

0

Subskrybenci usługi Apple Music mogą już zacierać ręce z zadowolenia, bowiem zgodnie z najświeższymi informacjami Apple zaczyna poważnie podchodzić do kwestii związanych z autorskimi produkcjami wideo, które udostępniane byłyby w ramach platformy muzycznej. Można zatem spodziewać się wzbogacenia oferty o nowe tytuły już w przyszłym roku.

Póki co w bazie Apple Music można cieszyć oko programem reality show „Planet of the Apps” oraz rozrywkową serią „Carpool Karaoke”. The Wall Street Journal donosi jednak, że kalifornijska firma przeznaczyła właśnie miliard dolarów na produkcję kolejnych tytułów filmowych. Może to oznaczać nawet 10 kolejnych propozycji wideo, które swoją premierę miałyby w przyszłym roku. W ten sposób Apple mogłoby rozpocząć bój z takimi serwisami jak Netflix, czy Amazon Prime Video.

Wspomniany miliard dolarów amerykańskich budżetu na produkcje filmowe, to dość sporo zważywszy, że to połowa środków jakimi w zeszłym roku dysponowało HBO oraz tyle samo ile Amazon przeznaczył na własne produkcje w 2013 roku. W opublikowanym raporcie możemy przeczytać również, że za nową ofertę programową mają odpowiadać Jamie Erlicht, Zack Van Amburg oraz Matt Cherniss. Rzekomo od miesięcy prowadzone są rozmowy z przedstawicielami branży filmowej w Hollywood odnośnie nowych produkcji sygnowanych logo Apple.

Źródło: MacRumors

Oceń post
Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)

SKOMENTUJ

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *