Home Newsy Apple coraz bardziej zaangażowane w rynek treści wideo
Apple coraz bardziej zaangażowane w rynek treści wideo

Apple coraz bardziej zaangażowane w rynek treści wideo

0

Już niebawem, bo prawdopodobnie wraz z debiutem iOS 11 do serwisu Apple Music trafią pierwsze materiały wideo składające się na ofertę programów rozrywkowych, seriali, a być może też filmów pełnometrażowych. Apple póki co nie chce nimi konkurować z takim graczem na rynku jak Netflix, a jedynie wzbogacić swoją usługę i przyciągnąć do niej więcej subskrybentów.

Wiele plotek sugeruje, iż wraz z debiutem iOS 11 kalifornijska firma włoży więcej wysiłku w promowanie materiałów wideo przy użyciu usługi Apple Music, ma oddać w ręce użytkowników również nieco przebudowaną wizualnie i funkcjonalnie aplikację Muzyka. Jej aktualizacja ma być podyktowana właśnie pojawieniem się treści wideo.

Już od jakiegoś czasu wiadomo, że w serwisie Apple Music swoją premierę będzie miał program rozrywkowy „Carpool Karaoke” oraz „Planet of the Apps”. W ramach usługi pojawi się też kilka filmów dokumentalnych i seriali, choć poruszających się głównie w tematyce muzyki oraz znanych artystów.

Według serwisu The Information firma Apple poszukuje obecnie osoby na stanowisko dyrektora do spraw programowych w dziale odpowiedzialnym za materiały wideo. Prowadzone były również wstępne rozmowy z Michaelem Lombardo, który podobną funkcję pełnił jakiś czas temu w HBO. Warto dodać, że zgodnie z treścią niedawnych plotek Apple ma negocjować także z takimi wytwórniami jak Paramount Pictures oraz Sony Pictures w zakresie pozyskania nowych treści.

Źródło: MacRumors

 

Apple coraz bardziej zaangażowane w rynek treści wideo

Krzysztof Rozengarten Jestem tu, bo lubię :-)